TX2

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

About Me

My photo
Malaysia
19 years old, harmless and single.

Tuesday, April 13, 2010

clock in ticking on my 1st year in umt.

smlm ak br abes finals(bertulis) ak..
agk kuang ajo gk la genetik tu..
bg ak jelah..bg org2 yg pandai xde kot..
ak siap kuo awl ag..
da xtau nk wtpe en..
skg misi ak hny tinggal
public speaking yg terchenta..

esk la public speaking tp ak
nga online plak..pttnye prepare sbb
xnk jd cam 2nd speech aritu..
hati ak brkecai kecai pas ms kasi krts mrkh..
dy pn ciap geleng2 pale ag..
mke dy kecewa gle..ak tgk mrkh ak pn
kecewa ngn dri sndri..
tp tu cte lme..

ak jln g bli mknn da x meriah da..
xrmai org...
nnt 15 mlm, tinggal la ak sorg2 kt
blik 512 ni..
zaher da otw blk jb...
fattah otw gi irau ngn sep2 kec dy..

dlm pale otak ak skg,
speech,blk..n

flashback ddk umt thn 1 ni...

[dak cacat, dak kusut, dak atlit angau, suen,
ijat, puad, anas, din, akmal, epul,
cikon, din mapem, bujal, azhar, hairun,
aidil, zaim, kasem, jalal, fadhli, apai, apiz,
pak lah, payad]

byk sgt kenangan ak dlm 1st year ni..
yelah, sem dpn masing2 ddk luo..
org yg plg ak akn rindu jmp btg idung
kt asrama ni are

dak cacat, dak kusut, dak atlit angau, suen,
ijat, puad, anas, din, epul, bujal, azhar


2 comments:

Zaher Syukran Tahir said...

salam,,,,
broooo...
aku nak mintk maaf ngan ko kalu selama ni aku ade wat salah ngan ko...
n halalkan sume yang aku makan n minum selama kite jadik rum8 eh..
aku hope ko leh maafkan aku tau,,,
kirim salam ngan family..
ko..
aku maaf sume keselahan ko..
aku pun same..
khalis yusof ko jgan lupe aku ya..
......ASSALAMUALAIKUM....

Syafiqah Nafis said...

owh...bdk u sblah....